Koninklijk huis

Beatrix, allereerst van harte gefeliciteerd met uw 67-e verjaardag .

 

Ja ook u heeft een site he?

Toch heb ik wat vragen voor u :

  • Staat er nergens in u CAO geregeld wanneer u met pensioen gaat  ?
  • Wat vind u er nou van om in een democratisch land niet gekozen te worden?
  • De rest mail ik u wel want dat zijn te intieme vragen

PS. Ik heb niks persoonlijks tegen u en wens u dan ook al het beste toe, maar kom op zeg het is toch wel een beetje van de malle dat u ‘indirect’ zoveel invloed kunt uit oefenen op onze staat. En dat u zich leent om troonredes van andersman pen voor te lezen is toch wel heel laag of niet dan?

Nou tot schrijfs en nog een heel fijne verjaardag.

PS waarom viert u die op hemelvaartsdag!!

Dit bericht werd geplaatst in Organisaties. Bookmark de permalink .

3 reacties op Koninklijk huis

  1. Marian zegt:

    Hoi Ronald,Ik ben toch benieuwd wat je privé aan Beatrix gaat mailen:-)))Wel een heel leuk stukje!!Ik hoor je nog,Kus Marian

  2. Unknown zegt:

    Ik ga voor de totale anarchie…Wil niet weten wat die verjaardag ons weer gaat kosten :-|-xxx-

  3. Tweety zegt:

    Hahaha, jij werkt zeker gewoon op 30 april ?!:-)

Geef een reactie

