Spammmmmmmmmmmmmmmmmmm :/

Reacties: 3 Vorige | Volgende ) ( Vorige | Volgende ) Kom kijken en voeg je toe 28 januari 23:26:54     

Gepubliceerd door: Karstenb72 (http://spaces.msn.com/members/karste****

Dat toevoegen doe ik http://www.space.eigenstart.nl/ hier wel

Het bericht in mijn commentaren hieronder is overigens verwijderd….

Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

7 reacties op Spammmmmmmmmmmmmmmmmmm :/

  1. Unknown zegt:

    Space niet beschikbaar De Space die je probeert te bekijken, bestaat mogelijk niet of de toegang ertoe is beperkt.

  2. Katja zegt:

    Hey dit is leuk:-) ik heb me meteen ff toegevoegd en hopelijk gaat iedere spacer dat doenGroetjes kaaaaaaaaaatje

  3. Frija zegt:

    Hoi Drs. P! Ik heb geprobeerd mijn culinaire pagina aan je startpagina toe te voegen, maar ik krijg elke keer een error. Kan jij me toevoegen?

  4. Jolene zegt:

    gatver spam :s

  5. Frija zegt:

    Hoi Ronald,ik ben er al achter. Je schreef me op de MSN group al bij wie ik moest zijn. Ik bedoelde die Startpagnina Spaces, maar die wordt door Carin gemaakt, dus heb ik haar even een berichtje gestuurd. Iig bedankt voor de info.🙂

  6. Unknown zegt:

    Ik weet ook niet hoe jij kookt :P¦xxx¦

  7. Unknown zegt:

    Ah, het waren loslopende GRIEKEN😛’xxx‘

Geef een reactie

