Vandaag dus toch

Zoals beloofd de uitleg over mobiel

spacen is aanwezig .

Kijk hier voor nadere uitleg. Het is overigens de link van space-edit, de link voor mobiel staat onderaan de webpagina.

Succes Drs.P.

Dit bericht werd geplaatst in SEX. Bookmark de permalink .

5 reacties op Vandaag dus toch

  1. Unknown zegt:

    Het leek er alleen op zeker :P¡xxx¿

  2. Butterfly zegt:

    Hee geweldig die editor… Ik zette m’n tekst altijd eerst in word voor de opmaak… Dat wou ook al eens helpen :)Bedankt hoor!LiefsButterfly

  3. Marian zegt:

    Hoi Ronald,hier ben ik weer,dus ik voer mijn huidige hotmail-account in als ik het goed begrijp,maar "dus" ook met mijn huidige wachtwoord??Of moet ik een nieuw wachtwoord aanmaken,dat is me even onduidelijk,ik hoor het wel van je……wat ik bedoelde met kleine letters is dat alles nog steeds vervormd wordt,het letterrype is ook kleiner geworden,vaak krijg ik hele achtergronden niet te zien,of ik lig eruit:-))Ik hoor het nog wel van jeMarian xxx

  4. Marian zegt:

    Hoi Ronald,dank je nog voor je reactie,het lukt me dus inderdaad wel om iets te schrijven in mijn weblog vanaf mijn mail-accout,maar een plaatje bijvoegen lukt helaas niet,heb je het zelf al getest???Misschien omdat ik vanuit Incredimail werk,ik heb geen idee!!Kus Marian

  5. Michelle zegt:

    Heey HEEyJAa goed hea:D

Geef een reactie

