Geen bericht goed bericht?

Reacties (4) ( Vorige | Volgende )  hai, gewoon ff een domme vraag, maar hoe krijg je je weblog zo dat je gelijk de tekst ziet? ik krijg het maar neit zo, ik snap er niks van…..kan jij mij mischien helpen? liefs Kim 25 januari 19:43:42    Gepubliceerd door: Kimaera2

Ik denk dat , dat niet gaat want ik weet niet wie je bent

Dit bericht werd geplaatst in Games. Bookmark de permalink .

Een reactie op Geen bericht goed bericht?

  1. Unknown zegt:

    Ik was het niet!

Geef een reactie

