Mobiel spacen kan anders :)

Dit is even een test of alles oke werkt 
Morgen 25-1-05 zal ik proberen een beschrijving
te maken hoe je dit doet..
 

En dat niet via een mobiele telefoon maar met mail  , in dit geval hotmail

Einde test drs.P.

Dit bericht werd geplaatst in Computers and Internet. Bookmark de permalink .

7 reacties op Mobiel spacen kan anders :)

  1. Drs.P. zegt:

    Morgen 25-1 moet zijn 26-1 :s

  2. Marian zegt:

    Hoi Ronald,Wat heb je nu weer voor iets nieuws,mobiel spacen via hotmail??? Nu ik ben benieuwd…….(had je daarom dat nieuwe hotmailadres aangemaakt:-)) Maar goed dat visitekaartje maak je dus met PSP,ik kan ze wel met gewone tekst voor je bewerken,maar die nu in mijn fotoboek staat,een gifje dus,die heeft Milou voor mij gemaakt,ik ben nog niet zo ver,meer ook uit tijdgebrek,want om PSP echt goed te leren kennen,moet je er "bergen" tijd in steken!!Hoe is het verder???Kus Marian

  3. Marian zegt:

    Waar ben je nu ineens???

  4. Unknown zegt:

    Kijk, dat je anderen wegklikt is tot daaraantoe natuurlijk :Phunnybunny :-)<xxx>

  5. Unknown zegt:

    mooi cut🙂

  6. Marian zegt:

    Hoi Ronald,ik was benieuwd of dat er al iets stond over mobiel spacen,maar dat zal later nog wel komen..weet je het valt mij zo op dat jij ook al van die kleine letters hebt,dat is niet bij iedereen,maar ik heb het zelf ook,zou dat toch zijn omdat er steeds meer mensen gerbruik gaan maken van die Space?Ik hoor je nog wel.Kus Marian

  7. Unknown zegt:

    Ruikt het hier nou een beetje MeF? :P\/xxx\/

Geef een reactie

