Materialisme

Overpeinzingen : Materialisme tot je erbij neervalt , ikke ikke en de rest kan stikken. Genadeloos stressen mensen zich in de ‘ultieme’ uitvlucht tot meer en meer. Wanneer is het genoeg?

Zelf ga ik ook niet vrij-uit maar denk wel eens wanneer is het genoeg ? Ik concludeer dan Drs.P. je moet niet zoveel peinzen en gewoon een spelletje spelen .

Hier ?

Dit bericht werd geplaatst in Games. Bookmark de permalink .

4 reacties op Materialisme

  1. Marian zegt:

    Hoi Ronald,ik las net je bericht,wat vreselijk zeg……geen wonder dat je die tekst hebt staan nu.Weet je je zei wel dat ik mijn balans weer had gevonden,maar dat heeft heel wat jaartjes geduurd,met de daaromheen liggende gebertenissen/en allerlei andere dingen.Weet je wat Ronald,je kan me me gewoon toevoegen op MSM,mijn hotmail-adres staat er bij,het is geen verplichting natuurlijk,maar meedere Space-leden hebben dit gedaan,en het praat wat gemakkelijker dan op deze manier.Ik weet als geen ander wat het is,en moccht je behoefte hebben om eens te praten,dan ben ik er!!Liefs Marian

  2. Marian zegt:

    Hoi Ronald,vergat ik nog te zeggen,je mag me ook zo toevoegen hoor voor een gewoon praatje,ik laat het helemaal an jou over!! Mooie foto hierboven van je,materialsme en egoisme,breek me de bek niet open:-))Marian xxx

  3. Kim zegt:

    hai,gewoon ff een domme vraag, maar hoe krijg je je weblog zo dat je gelijk de tekst ziet? ik krijg het maar neit zo, ik snap er niks van…..kan jij mij mischien helpen?liefs Kim

Geef een reactie

