Verdriet

Soms zeg ik even iets niet…

Dan heb ik verdriet….

Dit bericht werd geplaatst in Gezondheid en welzijn. Bookmark de permalink .

4 reacties op Verdriet

  1. Unknown zegt:

    Join the club…;-)\xxx/

  2. Unknown zegt:

    Oh ja, enne..({)

  3. Unknown zegt:

    Zodra ik weet bij welk loket in achtvoud ben je de eerste…(xxx)

  4. Marian zegt:

    Hoi Ronald,Alles toch goed met je??Ik wil je nog bedanken voor je lieve berichtje…het was eigenlijk mee berusting,maar ik begreep je bedoeling!!Het plaatjes plakken is nu ook gelukt,zoals je misschien al wel gezien hebt:-)) Ik heb nu maar even een pagina opgezocht HTMl voor beginners……..ook heb ik van het weekend een Homepage aangemaakt,ik wist bij God niet hoe zoiets werkte,maar voor mij was het alleen bedoeling om er eigengemaakte gifjes in te zetten,zodat ik die rechtstreeks kan uploaden via Internet,en het was me ook nog gelukt zowaar,ik heb nu in mijn Gastenboek een gif kunnen uploaden als Logo,als je tijd hebt moet je maar eens kijken……zo leer je elke keer wat bij zie je wel,er zijn er hier in de buurt ook al,die nu aan mij komen vragen hoe dit of hoe dat moet,maar dat komt omdat ik het eeste mezelf heb aangeleerd!!(Behlave HTLM dus:-))) Fijne dag Ronald,Kus Marian

Geef een reactie

