Tot grote vreugde

Tot grote vreugde (van mij) bleek dat de rechter commissaris meer gezond verstand heeft dan het Openbaar Ministerie.

Zij/hij kwam tot de nuchtere conclusie dat mevr. Germaine C. niet de intentie had om de alom geliefde en zo netjes gedragende tasjesdief ( zie ook Parool ) met opzet te doden.

Let ik vind dat ‘het voor eigen rechter spelen, natuurlijk niet moet kunnen, maar het recht om een tasjesdief niet in de kraag te kunnen pakken is niet voor eigen rechter spelen, helaas

verliep dit met tragische gevolgen.

Al met al vrees ik dat de vrouw nu toch ‘psychisch levenlang’ heeft gekregen.

 

Dit bericht werd geplaatst in Nieuws en politiek. Bookmark de permalink .

6 reacties op Tot grote vreugde

  1. Britta zegt:

    http://www.parool.nl/nieuws/2005/JAN/21/p2.htmlKrijgt hij nu ook een monument?What’s next?Een standbeeld voor de onbekende verslaafde?

  2. Marian zegt:

    Ja ik heb het gehoord vandaag Ronald, dit bovenstaande verhaal van je,ze is "terecht" afgegaan op wat van haar was,zou ik ook doen,maar ik vrees ook dat ze zelf psychisch levenslang heeft,tragisch!!Defenitie van Geluk,je legt me weer een vraagstuk voor hoor,maar heel in het kort gezegd ben blij met wat je hebt ,en leer dat ook te waarderen,ik zeg het uit ervaring want ik ben zelf mijn man verloren 6 jaar terug Ronald……maar geniet nu weer volop van alles wat ik NOG wel heb,en liefde "boven" alles is de sleutel tot het geluk:-)))Heb ik het zo mooi gedefinieerd voor je????Onzettend bedankt voor de html-codes Ronald,ik ga het volgende week proberen,de rest was me al duidelijk.Alvast een heel prettig weekend voor als ik je niet meer spreek,en zet nog eens een keer je (kleuren)foto op je profiel pour moi,Kus Marian

  3. ROb zegt:

    hoi hoi je hebt mij gelijk…….vraag ne alleen af hoe het met die boom is ……….ff over de andere site ik ktijg me link er niet op ben ik wel erg computer blont :0)groeten en ave RObenne hoe kan ik zo een screen shot plaatsen van me space??prettig weekend

  4. Britta zegt:

    Ja…Maar dan zonder de timmerman…;-)¢xxx¢

  5. Marian zegt:

    Goedemorgen Ronald!!Je bent een schat,je foto staat weer op je profiel:-))p.s. en je hebt je goed geschoren zie ik,en hoe vond je mijn definitie van geluk,misschien weer een leuk vraagstuk voor je volgende week!Kus Marian

  6. lola zegt:

    ja dat denk ik ook .en dan ook nog bedreigt worden door die familie en vrienden .die hem zo een lieve jongen vonden ,en dan nog die stilletocht dat ging eieglijk nergens over het was een ongeluk .ik weet zeker dat ze niet dacht ik rij hem om ver ,maar meer ik wil mijn tas terug je mag toch wel op komen voor je eigenspullen . groetjes petra

Geef een reactie

