Test teller

Let op achter deze teller zit reclame dus beter niet op klikken

De teller is hier weggehaald om dubbeltellingen te voorkomen….

Dit bericht werd geplaatst in Games. Bookmark de permalink .

2 reacties op Test teller

  1. Marian zegt:

    Haha Ronald,weer wat nieuws,en mag ik vragen hoe ik er die weer op krijg,of komt er ook nog een blog van??Zeg hoe voeg jij trouwens plaatjes in want ik ben in het geheel nog niet thuis in HTML..ben wel lasig he?Nee valt wel mee,ik leer gewoon graag nieuwe dingen:-))Kus Marian

  2. Katja zegt:

    hhmmzzz niet op klikken???? dat soort dingen haat ik he dan juist moet ik er ff met mijn tengeltjes aanzitten:-))) enne neeeeeee ik ben er nog niet achter hoe dat zit met die plaatjes:-) maar wil het wel errrrrrrrrug graag weten:-)))Groetjes kaaaaaaaaaaaaatje

Geef een reactie

