Donderdag QuoteDag

"To all the virgins, thanks for nothing"

 

disclaimer u bent hier op eigen risico.

Dit bericht werd geplaatst in Spreuken enzo. Bookmark de permalink .

9 reacties op Donderdag QuoteDag

  1. Merel zegt:

    ben je hier niet een beetje oud voor ?

  2. Marian zegt:

    Hoi Ronald,Ik zag pas net je uitleg in mijn weblog staan,ondertussen had ik gelukkig al voor elkaar gekregen,dankzij Frija ook,zie mijn Gastenboek!! Het was inderdaad niet erg duidelijk omschreven in het stukje tekst wat ik je toegezonden had,maar nogmaals dank voor je uitleg Ronald,ik zag ook dat je bij SpaceMSN groep zat,maar daar kon ik niets vinden. He nu zie ik net boven in je scherm een stukje staan over Edit-Space,heb je er dat vandaag opgezet??By the way dat plaatje hierboven geldt "helaas"niet meer voor mij:-)Kus Marian

  3. Drs.P. zegt:

    ben je hier niet een beetje oud voor ? Gepubliceerd door Iemand – 20 januari 18:42:27 Reageerde een anonieme ‘moederoverste’, u mag u tegen me zeggen hoor😛

  4. Katja zegt:

    uuhhhh jij schijnt nog wel veel te weten he als drs:-) Hoe plak jij plaatjes bij je tekst?????Groetjes kaaaaaaaaaaaaatje:-)

  5. Tweety zegt:

    Ze zitten ongelijk. Ja, had je nog niet gezien he ? Kijk nog maar ’s goed ! :-)Ja over die teller, begrijp dat ik iets moet activeren, maar kan het op die site gewoon niet vinden, dussssssssssssssssNou groetjes maar weer,Inkelepinkel

  6. Lies zegt:

    Hoi drs.pJe had gelijk wat mijn rode letters betreft.Maar ik het een ander achtergrondje genomen.btw….leuke site heb je….waar verkopen zie die Tshirts?Groetjes,Huisvrouwtje x x x

  7. Unknown zegt:

    Nee, ik zoek alleen de minnaar nog…Waar ik dan weer de minnares van kan zijn.Ofzo :P!xxx!

  8. Unknown zegt:

    Geen dank hoor…’de virgin’

  9. Jolene zegt:

    Shit happens :-))BloodyVirgin

Geef een reactie

