Eten koken enzo

Ja vanavond heb ik dus eens een gyros-wrap in mekaar geflanst

Niet helemaal zoals het moet geloof ik, volgens het recept op de wrapverpakking moest ik lamsvlees gebruiken, maar het is nog helemaal geen lente. Bovendien vind ik het zielig voor die arme lammetjes.

Vandaar dat ik kipfilet heb gebruikt.

Eerlijk gezegd kipfilet snijden is ook wel goor hoor !!

GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Maar goed na dit karweitje kon de boel de pan in , snel nog wat uien gesneden (moest in ringen).. Een paprika een kopje kleiner gemaakt. Hoppa sudderen maar.

Wraps verwarmd tafeltje gedekt een lekker wijntje erbij en :

Verdomd het smaakte ook nog goed met die sisziktikatieofwhatereversaus.

Ik kon wel huilen zo lekker,  of waren het de uien

ps voor echt goede recepten verwijs ik je naar Frija 

Dit bericht werd geplaatst in Eten en drinken. Bookmark de permalink .

4 reacties op Eten koken enzo

  1. Roesje zegt:

    Stapeldol ben ik op gyros. En ik koop vaak die goddelijke sisziktikatieofwhatereversaus in Duitsland. Grote bakken en dan thuis genieten!

  2. Remco zegt:

    Hahaha, wat een humoristisch vertoon op je space. Volledig space man, waar komt dat vandaan??Ga zo door of niet?!Remco.

  3. Marian zegt:

    Hoi Ronald, zou jij me misschien een handje kunnen helpen hoe ik de edit toolbar in mijn weblog krijg,ik heb nl. XP SV2 en de link werkt niet,er staat wel rechts klikken en in favorieten zetten,maar dan nog gebeurd er iets.Je bent een "schat" als je me hiermee kan helpen,ik zie nl. dat jij het zelf ook hebt.http://spaces.msn.com/members/siteexperts/Blog/cns!1pNcL8JwTfkkjv4gg6LkVCpw!147.entryLiefs Marian

  4. Unknown zegt:

    Oh ja, koken met loslopende kippen :P«xxx»

Geef een reactie

