Tellertje test :P

De nedstatteller hier is op 28-1-2005 weggehaald om dubbeltellingen te voorkomen.

Beschijving hoe html in spaces te gebruiken zet ik vanavond in de gebruikersgoep.

Update : morgen 18-1 een speciale internetpagina (bepaalde codes werken niet in de msnspaces groep)

Dit bericht werd geplaatst in Computers and Internet. Bookmark de permalink .

3 reacties op Tellertje test :P

  1. Carin zegt:

    Hihi… mij is het eens gelukt zo’n teller op een msn – troup (die bedoel je toch he) te zetten! Misschien dat ik je kan helpen?Greetz Karin

  2. Carin zegt:

    ik bedoel natuurlijk niet troup maar group… Echt een STOMME typefout.

  3. Tweety zegt:

    Kijk ! Dat soort tips kunnen we gebruiken, want mij lukt het ook niet.Ben al in gesprek met Microsoft,….. maar ze zijn daar niet zo snel.🙂

Geef een reactie

