Het staat weer voor de deur

Ja Weekend, Weekeinde

Nee geen wilde plannen niks popie jopie. Slechts uitslapen tot 8:30 dan even naar de superboer. Stopcontact repareren (als ik niet meer log weet je wat er gebeurd is ).

Wat ik zondag ga doen zet ik hier niet neer….. want dat weet ik eenvoudig nog niet.i

b Mischien als het droog is en niet hard waait, of alleen bij wind in de rug, affijn een paar leuke foto’s schieten voor mijn weblog zou ook niet mis zijn, maar ik heb geen zin om me op te maken

 

Dit bericht werd geplaatst in Weekend. Bookmark de permalink .

8 reacties op Het staat weer voor de deur

  1. Unknown zegt:

    Het schijnt dat je met de nieuwe dagcrème van Dove geen make up nodig hebt…Misschien een tip?Als je je haar nou een beetje wild doet, heb je daar ook geen last meer van!Kijk je wel uit voor de wildroosters?

  2. Katja zegt:

    jeeeeeeeeeeeeeeeee je hebt je hele space een metamorfose gegeven…….Groetjes kaaaaaaaaatje

  3. Unknown zegt:

    Nee, dove, blinde×xxx×

  4. k zegt:

    oh!wat een feest !supermarkten op zaterdag ochtend….. ;)zou bijna jaloers worden……bijna…..hihihi…fijn weekend!!! enne voorzichtig met je stopcontact dilemma 🙂

  5. k zegt:

    hahahaha..heb je ook zo’n futuristische koffie machine ? ;)met minder neem ik geen genoegen …grinnnnnnn

  6. Frija zegt:

    Een treffende quote over vrouwen is vast makkelijk te vinden hahahaha! Ik kan niet wachten! :-)) Pas je wel op met dat stopcontact?? :-)Groetjes en een fijn weekend!

  7. Marian zegt:

    Hoi Ronald,Een heel fijn weekend,geen zin om me op te maken,wat krijgen we nu:-)))Wel leuk trouwens dat er nu eens een "echte" foto van je staat ,zodat ik tenminste weet wie me af en toe zo lekker kan sarren!!!!!!!!!Wel foto’s maken hoor,kunnen we ze weer bewonderen bij je!!Liefs Marian

  8. Martin D. zegt:

    Opmaken? Heb j dan nog g1 masker in ’t nachtkastje liggen dan? Ik wèl hoor. Bytheway: Hà nòg ’n Queen-fan!Gr. M.

Geef een reactie

