Wat betreft CITAAT

Citaat

CITAAT

GRAS GROEIT NIET DOOR AAN DE SPRIETEN TE TREKKEN

MAAR DOOR DE "WORTELS" WATER TE GEVEN.

 

DRS. P

Ik ken dit citaat niet iemand een bron ?

 

Update 14-01-2005:

Mijn inziens is het geen citaat het is een sprreekwoord zie ook http://www.spreekwoord.nl doe zoek en geef gras in.

Resultaat: Het gras groeit niet sneller door aan de sprietjes te trekken. Soms moet je gewoon geduld hebben.

Niets wijst erop dat dit van ‘oud afrikaanse’ afomst is

Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

8 reacties op Wat betreft CITAAT

  1. k zegt:

    Hahahaha, vind het wel een goeie😛

  2. Marian zegt:

    We maken er gewoon een prijsvraag van Ronald,wat zetten we in als hoofdprijs:-)) ???Ik had een pps binnen gekregen met allerlei citaten,maar onder dit citaat viel net de naam van de schrijver weg!Ik hoor je vast nog welLiefs,Marian

  3. Unknown zegt:

    Gras groeit niet door aan de sprieten te trekken, maar door het aan de wortels te besproeien." (oud Afrikaans spreekwoord)*kuch*

  4. Marian zegt:

    Hoi Ronald,het raadsle is al opgelost zie ik door "kuch"!Maar ik heb een nieuwe uitdaging staan voor je op mijn Space,ditmaal wel een hele erge moeilijke:-)Liefs Marian

  5. karin zegt:

    Leuke citaat!!! diepzinnigLiefs Karin

  6. Carin zegt:

    Inderdaad een mooi gezegde… En nu kijken of ik kan doorsurfen naar Monja’s space… op de een of andere manier lukt me dat niet. Maar ze maakt me altijd weer nieuwsgierig!Greetz Karin

  7. Unknown zegt:

    Nee schat, ik heb geen keelpijn, ik schijn kuch te heten, wist je dat niet???<xxx>

  8. Unknown zegt:

    Wel eens van Google gehoord? :PUit m’n duim gezogen…grmbl:@xxx:@

Geef een reactie

