Films

Vandaag schrijf ik maar een stukje over mijn films en wat acteurs/acrtices.

Er zijn natuurlijk veel smaken, ik grijp terug op wat oudere, wat zeg ik heel oude films die veel indruk op mij hebben, of hadden gemaakt. Voor mij blijft Once upon in the time in the west de beste film met name door de zeer goede filmuziek (jammer dat ik de rol niet had van Henry Fonda, want Claudia C. is wel errug mooi  ). Daarnaast heb ik een zwak voor Paul Newman met name de film ‘Cool hand Luke’ is me bijgebleven. (nee hij speelt geen postbode😉.

De mooiste karakterrollen blijven me bij van Jack Nicholson hierbij refereer ik aan de prachtige gevoelige maar ook wel een vleugje humor film ‘One flew over the cuckoo’s nest’.

Oke gouwe ouwe laten we maar zeggen, als je ze nu terugziet zijn ze oudbollig maar toch..

FYI films met Brigitte Bardot walg ik van!

 

Dit bericht werd geplaatst in Amusement. Bookmark de permalink .

6 reacties op Films

  1. maria zegt:

    hey,Wanneer ga je naar Turkije toe, binnenkort toch?Laat ff weten hoe je het gehad heb he?Groetjes,Ria

  2. Tarek zegt:

    Mooie films.. de ouwe goeie tijden!

  3. Marian zegt:

    Hoi Ronald,He je gaat op reis lees ik,wanneer ga je??? het lijkt wel of iedereen op vakantie gaat hier,jij,Milou,Nora en Alex…..en wij blijven hier zielig alleen achter:-))))Maar ik wilde dus even reageren dat je heus niet oudbollig bent hoor,anders zou ik het "ook" zijn,maar de film Once upon a Time in the West b.v. bekijk ik nog met regelmaat,maar de muziek daarbij is ook werkelijk schitterend! Ik download zelf veel,en deze zit dus ook in mijn collectie (die krijgen een apart plaatsje!!)Liefs Marian

  4. maria zegt:

    Was ik ff een s vergeten bij de space"s" ,daarom was ik niet te vinden. Kort maar krachtig dus die vakantie, nou ja, je bent er in ieder geval er ff tussenuit geweest.Weet je wat ik twee steengoeie films vindt?Green mile met Tom Hanks en die zwijmelfilm Ghost.Oke, smaken verschillen, maar dat zijn mijn twee favofilms.Hey, tot "horens" maar weer,groetjes, Ria

  5. k zegt:

    Ah een film fanaat :)na het lezen van je log schiet me ineens een andere film te binnen…Once upon a time in America…….weinig mensen kennen em… absoluut 1 van mn favo’s.bordevol getalenteerde acteurs en prachtige dialogen. :)* remt zichzelf af * haha…. als ik eenmaal begin over films….groetjesKaatje

  6. Marian zegt:

    Hoi Ronald,Ik ben er ondertussen al achter van wie dat citaat afkomstig is,kijk maar eens:-))Liefs Marian

Geef een reactie

