Virussen Trojans Backdoors Malware

Gatverdamme het lijken wel SOA-namen. Je kunt tegenwoordig niet meer het internet op zonder voldoende ‘voorbehoedsmiddelen’. Ik draai zelf als virusscanner  AVG-Free om de nodige virussen af te slaan (scant ook in en uitgaande mail). Voor de verontrustende vieze besmette koekies  draai ik ad-aware free. En recent heb ik ook de beta-versie van microsoft ge-installeerd die spyware zou moeten tegengengaan. http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=321cd7a2-6a57-4c57-a8bd-dbf62eda9671&displaylang=en&Hash=5BMW635 ja die url tiep ik mooi niet in

En ik gebruik windowsXP ingebouwde firewall (safe weetutniet…)

Al met al Internet is gewoon vies maar soms wel lekker

 

Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

6 reacties op Virussen Trojans Backdoors Malware

  1. Unknown zegt:

    Ik heb nu Spystopper, die draait gewoon op de achtergrond..Kind kan de was doen ;-)+xxx<

  2. Jolene zegt:

    http://www.spybot.info/nl/ heb ik :-)Is meer de morning-after :s

  3. Anne-Marit zegt:

    merci bien pour votre commentaire ;p j’en suis sure vous parlez neerlandais, non? je n’aime pas ecrire en francais parce que je suis meilleur en anglais. j’espere que vous pouvez reagir en francais😉 lol et votre space est completement con (volkomen kut) haha naja lama int nederlands gaat et toch wat makkelijker he😛 wel goed voor me frans haha nou dag maar weer (btw waarom drs.P? das tog een schrijver)au revoir, gros bisous😉

  4. Unknown zegt:

    Kniert²:P¶xxx¶

  5. Nick zegt:

    he tja is echt volkomen cut he dat internet,en maar denken dat je alleen voorbehoedsmiddelen met sex nodig hebt,haha mooi niet dus…ik draai ook op xp, en heb panda virusscan en ik doe ook nog online virusscanne op trendmicro,housecall genaamd.en voor die koekjes ad aware pro,kan je zelf nog wat extra instellen zoals ad watch,en ik draai sygate dat is een firewall, maar helemaal veilig ben je noot,internet is als en condoom het kan ook weleens iets doorlaten ;)maar toffe space heb je, groetjes en kom eens bij me langs…..>>>http://spaces.msn.com/members/luistervinkje/ groetjes nick

Geef een reactie

