Fotobewerking

Ja ja Drs.P. is eens in de weer geweest met Dr.P.aintShopPro, ik had al eerder aan Marian

gevraagd ( http://spaces.msn.com/members/volkomencut/Blog/cns!1pUHSpR3R1hRxfm45U8S6s-w!344.entry )hoe je nou een kleurenfoto, gedeeltelijk zwart-wit (eigenlijk grijstinten he🙂 )

voor elkaar kon krijgen met een programma. Oke het lasso-en is wat moeilijk, komt ook omdat ik weinig geduld heb met dat soort dingen

Ik zet het eerste resultaat hier maar even neer. De foto heb ik wel erg laten krimpen want anders is mjn ruimte wel erg snel vol ..

Marian bedankt (Y) << is duim omhoog :s (waar download ik psppro nl gratiz )

Dit bericht werd geplaatst in Computers and Internet. Bookmark de permalink .

2 reacties op Fotobewerking

  1. Marian zegt:

    Hoi Ronald,Ik zag je bericht staan net,dus ik ben meteen gaan kijken,echt geweldig gedaan…..niet zo bescheiden!!En het onderwerp leent er zich ook uitstekend voor,als je nog eens van plan bent om zoiets te maken,geef me dan even een seintje!!Om eerlijk te zijn is het ook een priegelwerk hoor met die lasso,er schijnen ook nog andere manieren te zijn,maar dan moet je gaan werken met maskers………en dat is me nog net iets te moeilijk!!Liefs Marian

  2. Katja zegt:

    hhmmzzz……ander adres nu???? en nee voorlopig geen kraamvisites bij mij hahahahahahaGroetjes kaaaaaaaaaaaatje

Geef een reactie

