Zondag

Oeps was er vroeg uit 11:30 en nog niks gedaan.

Maar ik hoef ook niks te doen dus het is goed zo. Tijd voor een espresso en relaxen

 

(alweer zo’n heerlijk nuttige bijdrage aan mijn weblog )

Oeps bijna vergeten: Iemand nog leuke surftips in de aanbieding ..?

Dit bericht werd geplaatst in Eten en drinken. Bookmark de permalink .

3 reacties op Zondag

  1. Marian zegt:

    Oeps was er weer vroeg uit,half twaalf:-))Wat een genot zeg,dat overkkomt me nu nooit.Maar heb je al geprobeerd om een foto zwart-wit te maken en vervolgens er weer kleur door te laten komen???? En krijg ik die hier ook te zien op je site???Liefs Marian

  2. Carin zegt:

    Tja, hoe dat nou kon vanacht… ik weet het niet, je stond toch echt in mijn lijstje van bijgewerkte spaces… haha, of heb ik dat nou maar gedroomd dan? Oja, nog een leuke surftip, ik weet niet waar je van houdt natuurlijk maar deze meid vond ik zelf wel geinig. Je kunt haar vanallehande opdrachtjes geven. Probeer maar eens!http://www.virtualbartender.beer.com/beer_usa.htmGreetz Karin

  3. Unknown zegt:

    leuke site

Geef een reactie

