Dilemma

Naar aanleiding van het onderwerp breezah kwam ik voor het volgende dillemma (n.b. http://www.vandale.nl vond het woord niet dus op probleem gezocht )

vraag·stuk (het ~) 1 dilemma, probleem 2 opgave, som, probleem

Dat van Vandale terzijde..

‘Iedereen wil graag oud worden, maar niemand wil het zijn…’

*Zucht* wat nu .

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Gezondheid en welzijn. Bookmark de permalink .

4 reacties op Dilemma

  1. Carla zegt:

    Ach ja je bent zo jong als je je voelt toch :)Zolang je maar gezond bent maak leeftijd toch geen bal uit ??? Tja en wanneer ben je oud?? wie bepaalt datGroetjes Carla

  2. Yvonne zegt:

    hoi!! nice space hoor!! vooral je weblog, dr staat in ieder geval wt nuttigs op!! daar heb ik nogal es problemen mee😛 doeii, Yvonne

  3. Carin zegt:

    Haha, het dilemma houdt je wel wakker geloof ik he! ’t is alweer 02.50 uur…. en ik zie dat jouw space net is "bijgewerkt" … Ik ga lekker mijn bedje opzoeken nu, en sta ik morgen gewoon weer een dag ouwer op! Truste! Karin

  4. Katja zegt:

    Volgens mij toch een breesahtje gehad:-))) je typte zo vreemd op mijn space hahahahahahahaGroetjes kaaaaaaaaaaaatje

Geef een reactie

