Toegangsbeperkingen

Helaas hebben velen niet via instellingen de machtiging zo gezet dat hun webspace niet

zichtbaar is voor iedereen (ik denk dat dit de standaardinstelling is) Jammer piepeltjes

maar dan zie ik jullie niet🙂 Of mischien maar beter ook ..

 

Ik zal even een beschrijving en ”screenshotje’ op http://groups.msn.com/spacesmsn zetten.

Dit bericht werd geplaatst in Computers and Internet. Bookmark de permalink .

3 reacties op Toegangsbeperkingen

  1. Katja zegt:

    …..en ik weet nu hoe je die screenshotjes maakt:-)

  2. Unknown zegt:

    Hallo? Ben ik nu bij de juiste log?Ja? Mooi.Shit, heb geen Webspace hier, dus waarom reageer ik eigenlijk?Anyway, heb de post vandaag raak naar binnen gemikt!~xxx~

  3. Jeroen zegt:

    Damn…wat een n00b reacties😦

Geef een reactie

