Leuker kunnen we het niet maken..

Nederland is gek !

Althans de regering verdenk ik hier in hoge mate van.

Tot mijn grote verbazing verneem ik dat de fiscus garen spint bij de inzamelingsaktie

voor de Tsunami ramp, die Azie en deels Afrika getroffen heeft.

Bedrijven die een rekening openen waar medewerkers een bedrag op storten en dan het totaalbedrag verdubbelen lopen de kans op een belastingaanslag ….

Mensen die een vrije dag inleveren en het verdiende geld ten gunste van de aktie afstaan krijgen een loonbelastingheffing.

Rare jongens die fiscalisten, leuker kunnen het ze niet maken .. ook niet makkelijker

Platmailen ?

Hint voor Zalm , hopen op meer rampen, kun je je begroting

 s(t)(l)uitender krijgen!

 

Dit bericht werd geplaatst in Column. Bookmark de permalink .

7 reacties op Leuker kunnen we het niet maken..

  1. Unknown zegt:

    Stomme vraag misschien, maar wat heeft een FICUS nou aan dat geld?:P

  2. Drs.P. zegt:

    Omdat er geen spellingscontole op deze log is😛

  3. Unknown zegt:

    Ja lekker dan…Zat bij de verkeerde log te reageren…

  4. yvon zegt:

    Platmailen hoeft niet meer ! Als ik tenminste het journaal van vandaag mag geloven. Het is toch te zot voor woorden als ze er nog eens belasting van moeten hebben.

  5. Marielle zegt:

    Das pas echt volcomencut :PHey en B: zowel de ficus als de fiscus kunnen volgens mij best wat geld gebruiken😉

  6. Marielle zegt:

    :S zei ik nu volcomen?? KKKKKK

  7. Charlie zegt:

    O,oo. Had ik even gemist, druke dag. Wel vernomen dat Bush extra wil heffen onder het mom van hulp, maar in werkelijkheid zijn ze falliet en moeten ze een oorlog betalen.hier dus ook, was ik al bang voor.Grrr`s CB

Geef een reactie

