De knoop doorgehakt

Hoewel auto’s me nix zeggen, heb ik er wel een nodig. Vanmiddag is de knoop doorgehakt

en heb weer een nieuwe (nou ja 2 maanden levertijd dan).

Gek ik blijf maar punto’s kopen   de fiat site.

Dit bericht werd geplaatst in SEX. Bookmark de permalink .

5 reacties op De knoop doorgehakt

  1. Marian zegt:

    Hoi Drs. P,je zal wel een andere naam hebben,maar die kan ik zo snel niet ontdekken.Ik zag je bericht op mijn space,leuk,bedankt!!Nu jouw site mag er ook wezen hoor,je bent net als ik een fanatiek internetgenruiker zie ik.Je vroeg me hoe je digitale foto’s zwart-wit moest maken en er toch vervolgens kleur doorheen te laten komen.Ik weet niet of je zelf met PSP werkt,maar ik neem aan van wel.Als je de foto voor je hebt selecteer je het gebied dat behouden moet worden met b.v. gereedschaptool lasso,vervolgens in het menu bovenin kiezen selecties en dan de optie selectie omkeren.Dan ga je naar naar het menu aanpassen kleurtoon-en verzadiging en dan kleurtoon/verzadiging helderheid en daar kun je de verzadiging op -100 zetten,en daarmee wordt de gelecteerde foto voor jou uitgevoerd.Ik hoop dat je er wat aan hebt,en als het gelukt is hoor ik het nog wel,Groetjes Marian

  2. Jose zegt:

    Jij ook hele goede wensen voor 2005 :DGroetjes Sexy-Lady

  3. Katja zegt:

    Rust Rijnheid Regelmaat :-))) maar vooral die laatste hahahahahah en ja ik stond ook versteld van mijn fiets….er schijnen toch nog eerlijke mensen te bestaan hierGroetjes kaaaaaaaaatje

  4. Unknown zegt:

    Yo hunnybunnyIk was aan het werk (met post aan het sjouwen)..*xxx*

  5. yvon zegt:

    Gek ! Dat heb ik nu met Golf…..

Geef een reactie

