Blauwe maandag in Nederland

De vrije tijd is bijna voorbij alles gaat weer in volle gang

ik mijmer nog wat na over mijn ‘vlucht’ naar Turkije.

Okee het reizen wil ik snel vergeten want daar word je enorm moe van.

Bij aankomst werden mijn stoutste dromen overtroffen. Ik had op herfstweer

gerekend, maar de  scheen volop.

Hoppa direct even naar het strand : Jaja ik had mijn bikini* bij me

Bijna alle dagen bijna 18 graden en volop zon.

Kortom het weer eten en drank was goed en ook het ‘meisjevandebieb’.

Verdere details zal ik je besparen. Behalve dan dat de citroenen zuur waren.

*zwembroek

Dit bericht werd geplaatst in Reizen. Bookmark de permalink .

3 reacties op Blauwe maandag in Nederland

  1. Stavros zegt:

    Hi P,Hoop dat je fijne vakantie gehad hebt! De beste wensen.Groetjes,Stavros

  2. Carin zegt:

    Welcome back in ons kikkerlandje! en oja… nog de beste wensen natuurlijk! Greetz Karin

  3. Unknown zegt:

    Wees blij dat ik Luukje niet ben…Je weet wat die deed met brievenbussen😛

Geef een reactie

