Op zoek naar inspiratie

Vanochtend werd ik me pas bewust van de omvang van de wereldramp in Azie

door mijn afwezigieid in Turkije (sorry die kranten kan ik daar niet lezen).

Neem ik even stilte in acht (…..)

 

En heb net wat overgemaakt

Dit bericht werd geplaatst in Computers and Internet. Bookmark de permalink .

3 reacties op Op zoek naar inspiratie

  1. Marielle zegt:

    Ik doe mee… er ZIJN ook gewoon geen woorden voor

  2. Unknown zegt:

    Heb ook mijn laatste 10 euri die kant op gestuurd..

  3. Unknown zegt:

    Haha kniert :P(xxx)

Geef een reactie

