Laatste logje van 2004

Ben ik net gewekt door de wekker, en dan  :

ik :Ja ? ..

daar: Goedenmorgen met D-Reizen

ik: Ja ?

daar: Ik heb goed nieuws voor u , uw vliegtuig vertrekt een uur eerder namelijk om 10:30

i.p.v. 11:30. U moet wel even nieuwe tickets halen bij de OAD-Balie blablabla

ik : O dat is fijn nou dankuwel

daar : Graag gedaan en fijne vakantie.

*klik*

 Heb ik potverdomme een taxi besteld om mij om 7:30 naar het station te brengen de trein naar schiphol te pakken om 7:58 (ja eerder gaat er geen trein) en denk aan te komen op onze nationale luchthaven in de polder moet ik een uur eerder daar zijn.

Ik heb uitgerekend als ik geen vertraging heb om morgen 9:20 op schiphol te zijn. Dus dan nog even die tickets wisselen , inchecken en dounanegedoe … Ik red het wel ..

Conclusie : Vakantie is STRESS

Desondanks ik zie er naar uit, Turkey here I come  ik laat wel weten hoe het was.

Allemaal fijne feestdagen en de hele mikmak en tot volgend jaar ! Drs.P.

Dit bericht werd geplaatst in Reizen. Bookmark de permalink .

9 reacties op Laatste logje van 2004

  1. Jolene zegt:

    Haha ik wil wel stressen voor zoiets hoor, heee laat het weten hoe het was he of mail me ff LOLVeel plezier!!! BlVI

  2. Frija zegt:

    Fijne vakantie hoor! Is ook best lekker, weg met al die Kerstdrukte hier! Have fun!

  3. Katja zegt:

    Fijne vakentie en tot 2004!!!!!!!!!!!!Groeetjes kaaaaaaaaaaatje

  4. Unknown zegt:

    Kalm aan met die buikdanseressen he :)Groetjes Ladymi

  5. Unknown zegt:

    Wat een leuke log heb je!!!!! Fijne vakantie. Groetjes

  6. Marielle zegt:

    Hey P, ondanks de stress: veel plezier! Wij houden jouw space wel bezet! Ik moet nu ook rennen!! DoeiiiiiiOh en fijne feestdagen voor ieieieieiedereen natuurlijk!

  7. Stavros zegt:

    Hey hey…fijne feestdagen en veel plezier in TurkijeTot volgend jaar.Groetjes,Stavros

  8. ROb zegt:

    hoi hoi happy newyeargroeten en aveROb

Geef een reactie

