Medespacerlijst

Ik heb een lijstje toegevoegd van ‘msnspacers’

die hun weblog / space ook zelf in de gebruikersgroep*

hebben neergezet.

Ik zal proberen deze bij te houden .

 

* vet gemaakt voor robje🙂

Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

5 reacties op Medespacerlijst

  1. ROb zegt:

    hoi hoi fijne gozer ben jij :-)ik ben OOK mede spacer hahahahahafijne dagen

  2. Katja zegt:

    mwah….zo snel laat ik mij niet "opnaaien" hoor🙂 enne als je de letters een beetje door elkaar heen husselt dan kom je een heel eind……Groetjes kaaaaaaaaatjehttp://spaces.msn.com/members/kaatjekakel/

  3. maria zegt:

    Nog ff en dan ga je lekker naar Turkije.Laat je wel ff horen hoe het geweest is?Heel veel plezier daar, he!Selamlar,Groetjes,Ria

  4. maria zegt:

    O ja, en nog bedankt voor de felicitatie voor mijn verjaardag !!!!

  5. Frija zegt:

    Hoi, ik ben ook lid van je Spacegroup geworden! Goed idee. Enne bedankt voor de tandentip! LOL

Geef een reactie

