Een trieste dag….

Mijn dochter verlaat vandaag het huis  Maar goed

ze gaat op zichzelf wonen met haar vriendje is ook leuk voor haar

Anyway ik zal straks even helpen…. later meer..

Dit bericht werd geplaatst in Weekend. Bookmark de permalink .

2 reacties op Een trieste dag….

  1. Unknown zegt:

    Owh jee, kleine kids worden veel te gauw groot……sterkte met deze gemengde gevoelens dag….Ik leef erg met je mee *onze dochters blijven altijd bij ons wonen zodat ik op hun vijflingen kan passen, als ze gaan werken*

  2. Drs.P. zegt:

    Ik ga niet op mijn kleinkinderen passen als die er mochten komen :P(vreemd ik kan reageren in mijn eigen weblog.. :s )Drs.P.Dat worden veel reacties dan hahaha

Geef een reactie

