Turkije voor degen die het niet weten

Even een linkje natuurlijk he  

http://www.landenweb.com/l.cfm?LandID=32&TURKIJE

Dit bericht werd geplaatst in Reizen. Bookmark de permalink .

Een reactie op Turkije voor degen die het niet weten

  1. maria zegt:

    Nou nee hoor Drs.P, ik kom al vanaf mijn twaalfde in Turkije en ik heb drie kinderen van een Turkse man, als je eerder op mijn Space had gekeken en naar de foto’s van mijn kids, dan had je op de achtergrond Besiktas kunnen zien, maar ik moest eerst nog uitvogelen hoe Space werkt, want dit is voor mij de eerste keer dat ik een eigen site maak.maarreh, ik wens je echt heel veel plezier in Turkije, benijd je, ben al drie jaar niet meer geweest, snuf.Groetjes Ria

Geef een reactie

