Webcams op internet.

Ik blijf me soms verbazen wat voor een gare webcams er op

het internet te vinden zijn http://nitrocam.nl.nu , iemand die zijn eigen scherm met

en cam in de gaten houd  Nah kan ik die ook in de gaten houden

 

PS vandaag doet de link het van gisterer weer dus kan de kerstkaarten versturen.

en m’n fiets is kapot.

Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

8 reacties op Webcams op internet.

  1. Unknown zegt:

    Haha, errug nuttig ja om je eigen scherm te cammen🙂

  2. Nien zegt:

    hmm omdat jij volkomen"cut"heet …grijns..wil nog niet zeggen dat ik mijn stukjes plak en knip..grijns…..;-))Thanks voor je bezoekje…en hou mijn plak en knip werk in de gaten…grinnnn….x

  3. Jesse zegt:

    hahahahhaha wat heb jij op mijn site gezet😛 drs. P hahahahha nja mzzzzzzl

  4. Jose zegt:

    Heeee…Thx voor je berichtje op mn space… Die van jou is ok erg leuk! Leuke links ook vooral😀..Veel liefs Sexy-Lady

  5. Odette zegt:

    Ja m’n printer doet het!!!!!!!!!!!!!!! En nee hij is geen 80! Hij is 34 jaar!

  6. Donny zegt:

    H hallo, bedankt voor je reactie!Wat voor beroep beoefen jij eigenlijk? ;)grtzDonny

  7. Westerje!! zegt:

    ok…. vaaaaaaaagmzzls

  8. yassin zegt:

    hoi hoe gaat het

Geef een reactie

