Morgen jarig

Gatverdamme morgen jarig,

ik heb wel wat beters te doen dan gebak uitdelen

P.S. eerste log goed he  en ik ben het niet op de foto !

Dit bericht werd geplaatst in Nieuws en politiek. Bookmark de permalink .

6 reacties op Morgen jarig

  1. Karoline zegt:

    ja jij ook alvast.Ach ja het valt best wel mee als je 4 xxxx hebt.Jij hebt nog ff te gaan.Geniet maar van je verjaardag

  2. Stavros zegt:

    Nee, nog nooit in de pluimveeteelt geweest. Maar vind ik net zo erg ! Hou sowieso niet van dierenmishandeling… wat voor dier dan ookGroetjesStavros

  3. Joyce zegt:

    Nog gefeliciteerd!!

  4. lekker zegt:

    Beetje laat…maar nog van harte gefeliciteerd

  5. Mark zegt:

    Je hoeft je verjaardag niet te vieren. In mijn geval deed een ander dat voor mij.Was nog leuk ook.

  6. Mathijs zegt:

    How late can one be…. Happy B-day! (I can read dutch but not spell it) : ?

Geef een reactie

